Verslag Zomerfeest 2013

Op zaterdag 6 juli was het zomer in Nederland en feest in de Drevenbuurt in Vlaardingen Holy. Wij organiseerde speciaal voor de bewoners in de buurt een zomerfeest. Dit feest werd gevierd op en om het schoolplein van KBS De Hoeksteen. Vanaf 12:00 kon men terecht bij de vele activiteiten voor jong en oud. Er waren workshops, kraampjes van lokale winkeliers.IMG_8051 Maar ook hergebruik kreeg een plek op de kleedjesmarkt voor de kinderen en een tweedehands boekenkraam. De inmiddels bekende Spring Foundation verkocht overheerlijke eigengebakken ijzerkoekjes voor hun goede doel. IMG_8146 Er werden vele loodjes verkocht, waarbij men vanuit de Tombola leuke prijzen kon winnen. De prijzen werden ter beschikking gesteld door diverse winkeliers uit de Loper en door andere bedrijven. Medewerkers van de kinderboerderij richtten een heuse konijnenknuffelhoek in op het feest. IMG_8065IMG_8096IMG_8118IMG_8153 Voor meer spanning konden vooral de kinderen aan hun trekken komen op de vele opblaasattracties, zoals springkussens, een stormbaan, snelheidsdoelschieten en een waterglijbaan. Maar ook ponyrijden of pannakooi voetballen konden de kinderen doen. IMG_8034IMG_8080IMG_8163IMG_8177 Aan het einde van de middag was er gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje na te praten en om kennis te maken met de mede buurtbewoners. Hier werd al snel duidelijk dat een dag als dit voor jong en oud een grote bijdrage levert aan het saamhorigheidsgevoel in de wijk. Een van de hoofddoelen van de Stichting. De opbrengst van de dag, onder andere bestaande uit de verkoop van loten voor de tombola en hapjes en drankjes is door de Stichting gedoneerd aan de Kinderboerderij Holywood, omdat de Stichting het voortbestaan van deze mooie kinderboerderij erg belangrijk vindt.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.