Evenementen

Zaterdag 16 maart 2019 NL-Doet.

Op Zaterdag 16 maart 2019 tussen 15.00 en 17.00 u gaan we in het kader van NL-Doet van het Oranje fonds als Stichting Op Dreef weer aan de slag!
Met enthousiaste buurtbewoners gaan we op twee locaties aan het werk.

Voor het project de Groen Blauwe Slinger gaan we ter hoogte van de Lindendreef het groen van het natuur speeltuintje bijhouden. We gaan snoeien, overtollig riet verwijderen zowel op land als deels aan de oevers en insecten kastjes plaatsen.

En met vuilniszakken en “happers” gaan we de buurt in om zwerfafval verzamelen. De grootste opruimer krijgt hiervoor uiteraard een beloning.

Daarnaast wordt er voor de inwendige mens gezorgd met koffie, thee en limonade en wat lekkers.

Bij het speeltuintje bij de Hazelaardreef zullen de aanwezige bloembakken aan de lantaarnpalen weer gevuld gaan worden met kleurige plantjes. Het speeltuintje wordt weer opgeruimd en de struiken gesnoeid. Het bankje zal weer worden opgeknapt. Ook hier zal voor de inwendige mens worden gezorgd met koffie, thee, limonade en wat lekkers.