Sportfestijn 2012

Op 27-6-2012 werd er in samenwerking met KBS de Hoeksteen een geweldig sportfestijn georganiseerd. Gelukkig zat het weer mee en kwamen vele kinderen dit feest bezoeken. In de ochtend werden er verschillende clinics in de school gegeven, o.a.: Thai- kick boxen( sportschool Soldier Gym),Zumba, Streetdance, Schermen (schermvereniging Trefpunt), Circus Hannes en Co verzorgde circuslessen, Yoga, Bootcamp, Schaken etc. Buiten stonden er uitdagende attributen in de vorm van een levend tafelvoetbalspel, een stormbaan, een kantelmuur, volleybal en een springkussen voor de wat kleinere kinderen.

Om het geheel compleet te maken was Skateland Rotterdam aanwezig met een step- en BMX parcours en Paintball 010 verzorgde lasergame. In de middag liep het een half uur voor aanvang al storm op de stempelkaarten en konden alle basisschoolkinderen uit de Dreven zich helemaal uitleven. Het middagprogramma werd nog aangevuld met een popcornkraam en een waterspel, welke met een heuse brandweerslang uitgevoerd moest worden.

(Stichting 4 you)